PHEnex PHE Canada Physical Education Phys Ed
Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 4 No. 2 (2012): Revue phenEPS / PHEnex Journal
Vol. 4 No. 2 (2012): Revue phenEPS / PHEnex Journal
Publié-e:
2012-10-19
A Note from the Editor / Note du rédacteur en chef
Childhood Obesity: Really? A Response.
Pierre Boudreau
PDF (English)
Feature Articles / Articles de fond
A Formative Evaluation of the Feel the Power Feel Fit Girls Program (FTPFFGP): A Physical Activity Program for Female Adolescents
Alison Bochsler, John M. Dwyer, William J. Montelpare
PDF (English)
DE/REconstructing my Athlete-Student-Teacher Self: A Critical Autoethnography of Resistance in Physical Education Teacher Education (PETE)
Erin Cameron
PDF (English)
Coss-Country Ski Coaches and the LTAD Model: Exploring Attributes of Adoption
Mark T. Frankish, Charlotte Beaudoin, Bettina Callary
PDF (English)
Motivational Profiles for Physical Activity: Cluster Analysis and Links with Enjoyment
Eva Guerin, Michelle Fortier
PDF (English)
Research Note / Note de recherche
Healthy Learners in Schools Program: New Brunswick's Comprehensive School Health Approach
Julie Anne Bertrand, Audrey R. Giles
PDF (English)
School Health Promotion Policy in Nova Scotia: A Case Study
Jessie-Lee McIsaac, S Meaghan Sim, Tarra L Penney, Sara FL Kirk, Paul J Veugelers
PDF (English)
Abstracts / Résumés
Physical and Health Education Teacher Education Abstracts
Catherine Casey
PDF (English)
PHE/CUPR Forum Abstracts
Nancy Robertson Francis
PDF (English)
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires
Langue
English
Français (Canada)