PHEnex PHE Canada Physical Education Phys Ed
Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
PHEnex Journal
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Coordonnées
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 4 No. 2 (2012): Revue phenEPS / PHEnex Journal

Vol. 4 No. 2 (2012): Revue phenEPS / PHEnex Journal

					Afficher Vol. 4 No. 2 (2012): Revue phenEPS / PHEnex Journal
Publié-e: 2012-10-19

A Note from the Editor / Note du rédacteur en chef

  • Childhood Obesity: Really? A Response.

    Pierre Boudreau
    • PDF (English)

Feature Articles / Articles de fond

  • A Formative Evaluation of the Feel the Power Feel Fit Girls Program (FTPFFGP): A Physical Activity Program for Female Adolescents

    Alison Bochsler, John M. Dwyer, William J. Montelpare
    • PDF (English)
  • DE/REconstructing my Athlete-Student-Teacher Self: A Critical Autoethnography of Resistance in Physical Education Teacher Education (PETE)

    Erin Cameron
    • PDF (English)
  • Coss-Country Ski Coaches and the LTAD Model: Exploring Attributes of Adoption

    Mark T. Frankish, Charlotte Beaudoin, Bettina Callary
    • PDF (English)
  • Motivational Profiles for Physical Activity: Cluster Analysis and Links with Enjoyment

    Eva Guerin, Michelle Fortier
    • PDF (English)

Research Note / Note de recherche

  • Healthy Learners in Schools Program: New Brunswick's Comprehensive School Health Approach

    Julie Anne Bertrand, Audrey R. Giles
    • PDF (English)
  • School Health Promotion Policy in Nova Scotia: A Case Study

    Jessie-Lee McIsaac, S Meaghan Sim, Tarra L Penney, Sara FL Kirk, Paul J Veugelers
    • PDF (English)

Abstracts / Résumés

  • Physical and Health Education Teacher Education Abstracts

    Catherine Casey
    • PDF (English)
  • PHE/CUPR Forum Abstracts

    Nancy Robertson Francis
    • PDF (English)

Renseignements

  • Pour les lecteurs-trices
  • Pour les auteurs-es
  • Pour les bibliothécaires

Langue

  • English
  • Français (Canada)
À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.