PHEnex PHE Canada Physical Education Phys Ed
Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 10 No. 2 (2019): Revue phénEPS-PHEnex Journal
Vol. 10 No. 2 (2019): Revue phénEPS-PHEnex Journal
Publié-e:
2019-03-01
A Note from the Editor / Note du rédacteur en chef
Case study or single case research design?
Pierre Boudreau
PDF (English)
Feature Articles / Articles de fond
Parents’ Perceptions of a University-based Children’s Physical Activity Program
Richard D Buote, Erin L McGowan, Angela Loucks-Atkinson, Kyoung June Yi, Erin M Cameron, Christopher Borduas, Matthew J Patey, Anne-Marie Sullivan, TA Loeffler
PDF (English)
Learning to Infuse Indigenous Content in Physical Education: A Story of Growth towards Reconciliation
Jenna R Lorusso, Kaitlyn Watson, Jocelyn Brewer, Madison Hubley, Reid Lenders, Megan Pickett
PDF (English)
Improving On-Task Behaviour in Grade Four and Five Indigenous Students with the use of Movement Integration.
Serene Kerpan, Louise Humbert, Carol Rodgers
PDF (English)
Daily Physical Activity Levels between University Students of Different Majors
Timothy Baghurst, Mahdi Ghafari, Chantal Anthony
PDF (English)
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires
Langue
English
Français (Canada)