PHEnex PHE Canada Physical Education Phys Ed
Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 10 No. 1 (2018): Revue phénEPS-PHEnex Journal
Vol. 10 No. 1 (2018): Revue phénEPS-PHEnex Journal
Publié-e:
2018-11-28
A Note from the Editor / Note du rédacteur en chef
Étude de cas ou protocole à cas unique?
Pierre Boudreau
PDF
Feature Articles / Articles de fond
Engaging South-Asian female adolescents in secondary physical education: A culturally-relevant approach
Sarah Ruso, Chunlei Lu, Nancy Francis
PDF (English)
Growing Pains? Examining Developmental Claims of Preschooler Sport Programs
Cesar Calero, Theresa Beesley, Jessica Fraser-Thomas
PDF (English)
Daily Physical Activity (DPA) in Schools: Roles of Public Health Unit Personnel in Supporting the Policy
Kenneth R Allison, Nour Schoueri-Mychasiw, Erin Hobin, Sonam Shah, Karen Vu-Nguyen, John J.M. Dwyer, Heather Manson, Jennifer Robertson
PDF (English)
Perceptions and Experiences of Pre-service Teachers with Physical Education (PE) and Daily Physical Activity (DPA)
Jennifer Robertson-Wilson, Amy Gayman, Jill Tracey, Tim Elcombe, Michelle Fortier, Steve Manske
PDF (English)
Abstracts / Résumés
Research Council Forum - PHE Canada Whistler 2018 - Abstracts
Pierre Boudreau
PDF (English)
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires
Langue
English
Français (Canada)