PHEnex PHE Canada Physical Education Phys Ed
Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 3 No. 3 (2011): PHEnex
Vol. 3 No. 3 (2011): PHEnex
Publié-e:
2011-12-16
A Note from the Editor / Note du rédacteur en chef
Laissez-vous « entraîner » par les enfants!
Pierre Boudreau
PDF (English)
Feature Articles / Articles de fond
The Efficacy of the Personal and Social Responsibility Model in a Physical Education Setting
Daniel W. Balderson, Matthew Martin
PDF (English)
Preferred Sporting Environment and Coaching Behaviours: Perspectives From Canadian High School Athletes
Martin Camiré, Pierre Trudel
PDF (English)
Strategies Utilized by Parents in Order to Negotiate Constraints Acting upon their Children’s Sport and Recreation Activity Involvement
Michael J. Diacin
PDF (English)
Le développement d’une pensée critique chez de futur-e-s enseignant-e-s en éducation physique et à la santé
Robert Forges, Marie-France Daniel, Cécilia Borges
PDF (English)
Integrating Mental Skills into a Physical Activity Program for Children and Adolescents with Intellectual Disabilities
Natasha A Spassiani, Jessica L Fraser-Thomas
PDF (English)
Abstracts / Résumés
National Recreation Summit/Sommet national des loisirs
Susan E. Markham-Starr
PDF (English)
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires
Langue
English
Français (Canada)